Svěřte mi to nejcennější - své zákazníky
Zákaznická péče
Delegujte péči o zákazníka a ušetřete Váš čas pro strategické rozhodování
S čím Vám může pomoci Vaše virtuální asistentka?
- Obstarám emailovou a telefonickou komunikaci se zákazníky v češtině, němčině nebo angličtině
- Vyřeším reklamace
- Podám informace o produktech či dodacích lhůtách
- Vyhodnotím zpětnou vazbu od zákazníka a vypracuji návrhy na zlepšení
- provedu mystery shopping Vašeho e-shopu s následnou analýzou a doporučením pro zlepšení zákaznické spokojenosti
Často kladené dotazy
Neplatí. Své služby poskytuji ve všech třech jazycích (česky, anglicky a německy) za stejnou cenu.
Budu za Vás vyřizovat příchozí emaily od zákazníků. Pokud si to vyžádá např. urgentnost dotazu nebo pokud se tak domluvíme, kontaktuji Vaše zákazníky i telefonicky.
Ano, můžeme se dohodnout i na přesměrovávání hovorů. V tom případě si stanovíme časy, ve kterých budu „držet pohotovost“, abych byla k dispozici jen Vašim zákazníkům.
Mystery shopping je metoda průzkumu trhu, při které tzv. mystery shopper vystupuje v roli zákazníka. Podle přesně dohodnutého scénáře se zadavatelem provede nákup na pobočce obchodu nebo v e-shopu. Své dojmy zaznamenává podle předem stanovených kritérií do zprávy, která je výstupem mystery shoppingu.
U e-shopu je dobré prověřit snadnost orientace zákazníka v e-shopu, nastavení provázaných produktů, informace o dostupnosti zboží, rychlost potvrzení a odeslání objednávky, spolehlivost dopravy, balení zboží, reklamační proces, reakce technické zákaznické podpory, kvalita zákaznické péče, atd.
V rámci Prahy se můžeme domluvit i na analýze nákupu v kamenné prodejně.