Svěřte mi to nejcennější - své zákazníky

Zákaznická péče

Delegujte péči o zákazníka a ušetřete Váš čas pro strategické rozhodování

S čím Vám může pomoci Vaše virtuální asistentka?

Často kladené dotazy

Neplatí. Své služby poskytuji ve všech třech jazycích (česky, anglicky a německy) za stejnou cenu.

Budu za Vás vyřizovat příchozí emaily od zákazníků. Pokud si to vyžádá např. urgentnost dotazu nebo pokud se tak domluvíme, kontaktuji Vaše zákazníky i telefonicky.

Ano, můžeme se dohodnout i na přesměrovávání hovorů. V tom případě si stanovíme časy, ve kterých budu „držet pohotovost“, abych byla k dispozici jen Vašim zákazníkům.

Mystery shopping je metoda průzkumu trhu, při které tzv. mystery shopper vystupuje v roli zákazníka. Podle přesně dohodnutého scénáře se zadavatelem provede nákup na pobočce obchodu nebo v e-shopu. Své dojmy zaznamenává podle předem stanovených kritérií do zprávy, která je výstupem mystery shoppingu.

U e-shopu je dobré prověřit snadnost orientace zákazníka v e-shopu, nastavení provázaných produktů, informace o dostupnosti zboží, rychlost potvrzení a odeslání objednávky, spolehlivost dopravy, balení zboží, reklamační proces, reakce technické zákaznické podpory, kvalita zákaznické péče, atd. 

V rámci Prahy se můžeme domluvit i na analýze nákupu v kamenné prodejně.

virtuální asistentka - Zákaznická péče v angličtině a němčině
Přejít nahoru