Nastartuj svůj byznys

Byznys mentoring a koučink

Máte skvělý nápad a nevíte, jak mu dát obrysy a uvést ho do života? Netočte se v kruhu, jděte dopředu. Najděte si mentora!

Role mentora a kouče jsou podobné a často se používají vzájemně zaměnitelně. Existují ovšem některé zásadní rozdíly v přístupu, cílech a struktuře těchto dvou forem podpory a vedení. Ve svém programu kombinuji tyto dva přístupy podle potřeby každého klienta, abych mu ušila podporu v jeho rozvoji přímo na tělo. O rozdílech mezi mentorem a koučem si můžete přečíst dole na stránce v sekci „Často kladené dotazy“

Často kladené dotazy

Koučování se obvykle zaměřuje na konkrétní výsledky. Kouč a jeho klient společně pracují na stanovení cíle a plánu k jeho dosažení. Koučování je méně o sdílení konkrétních zkušeností, naopak klade důraz na  podporu klienta při nalezení vlastních řešení.

Mentor na druhé straně vystupuje v roli „staršího kolegy“, který sdílí vlastní zkušenosti a postupy v daném oboru. Cílem mentorství je pak obvykle celkový rozvoj jednotlivce, zahrnující osobní i profesní aspekty. Spolupráce bývá dlouhodobější a typicky se nezaměřuje pouze na dosažení jednoho konkrétního cíle.

Považuji se v první řadě za mentora, protože svůj program byznys podpory stavím na letitých zkušenostech z různých oblastí obchodu. Se svými klienty tak mohu sdílet metodologii ověřenou praxí. Neznám ale a nikdy nebudu znát všechny konkrétní obory, ve kterých budou moji klienti rozjíždět své projekty. Tady jsem tedy business koučem. Díky mé podpoře při důkladném průzkumu trhu se klient sám dokáže zorientovat a stanovit si priority, na kterých pak bude dál stavět svůj byznys plán.

Mám za sebou více jak 900 hodin mentoringu. Věnovala jsem se hlavně podpoře začínajících projekťáků.

Ideální je alespoň měsíční spolupráce složená ze 4 online sezení, mezi kterými klient samostatně pracuje na dohodnutých úkolech. V době samostatné práce může využít mé emailové podpory v rozsahu 1 hodiny/týden. Výstupem takovéto měsíční spolupráce je komplexní business plán, který bude klienta provázet v rozvoji jeho podnikání. Dále je pak možné dohodnout se na další spolupráci, např. vytvoření webové prezentace, nastavení a zaučení v emailingu, pomoci s LinkedIn.

Lze se samozřejmě dohodnout i na jednorázové konzultaci, i když dlouhodobější spolupráce zpravidla přináší lepší výsledky.

business kouč
Přejít nahoru